Vad är höjden av lathet ??

Att sova med lampan tänd för att man inte orkar stiga upp och släcka den?

Eller kanske att cykla till jobbet när det tar längre tid att låsa upp cykeln, en att i själva verket promenera dit.

I vilket fall som helst har jag gjort båda sakerna..

Men att säga att jag var lat var då igår då jag inte orkade gå till jobbet så jag tog cykeln, och för er som vet vart jag bor så är det kanske 150-200M till mitt arbete .
Men det tar inte slut ännu, jag har faktiskt ( under dom gångerna som jag har sovit i min lägenhet ) funderat på att ta cykeln till jobbet, och där kan jag säga att det är väl ca 25M till mitt arbete !
Det är inte så att jag har gått och blivit lat, vissa dagar vill jag göra det enkelt för mig ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0