4 Sköna kilometers tur

Mitt under mitt sex and the city tittande kom jag på att jag var riktig taggad på att bege mig ut och springa :)
Sagt och gjort jag tog på mig mina ascis och prommade ned till strandpromenaden..
Spring turen blev i stället en jogging tur på dit vägen och på hem vägen blev det intervaller med att Springa nästan på max pulsen och sedan ta det lugnt och promma ned pulsen till 70-80% av max! :)

Underbart skönt var det att ta sig ut, min motivation för träning har legat nere nu en längre tid, men som många andra har tränings motivationen kommit nu när hösten är här ! :) Underbart!

OCH jag är redan taggad till nästa tränings pass!


Efter träningen varvade jag ned men en banan och lite energi tillskott..
Sen gick jag och M och solade och efter det blev det värdens skönaste bastu bad med peeling rakning och hår inpakning..

Nu väntas det Smoothie Frukt sallad och Sex and the city från början, eftersom att min Pojke inte har sett den :)

Hoppas ni har en härlig kväll !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0