Lyx chaffis

Igår kväll klockan 21.30 kom jag och M på att vi skulle åka och hälsa på Brorsan med respektive i Happis, så jag fick agera chaffis pga av tidigt uppstigning klockan 09.00 !

Det blev surr och hemma gjord pizza samt några varv runt stan Happis / Finland. Kan säga att Finnarna borde ju börja ha tänkt lampora i stan lite mörkt det var  :/

Sen fick jag ju även prova att plåga bilen liten, skulle vara upp till 6500varv och sedan växla, snacka om att man kände hur pengarna bara rullade när det gick 140km/h i 3ans växel Oppsi
Men för att vara noobi så var jag rätt så duktig, visste dock inte att man skulle fortsätta mata i fyran och sen femman, men nöjde mig med att vara ( sönder ) min lilla BMW !

Sedan vid 02.00 vart det hemfärd höll öven på att lyckas köra för fort i fartkameran höll 125-130 på 90 väg ;) Men fick stopp just innan, och M så smart som han var men inte var det ju någon polis, - Men neeeej men ser du kameran ?!

Så det blev en snabb hemfärd med M sovandes och jag som gasade på med bra musik och högt var det =)



Btw BMW är ju till Salu bara att köpa ;)

LÄNKLÄNKLÄNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0