Att dofta gott

I kväll har jag smort in hela kroppen, jag grundade i duschen med rakning och sedan tvålade jag in mig med Dove go fresh gurka och grönt te..  Och efter duschen smorde jag in kroppen med samma Dove fast så klart hudlotionen.. Jag älskar dessa två produkter från denna serie, tvålen ger mig en god doft och len hud och efter duschen svalkar hudlotionen min varma kropp, ärligt så känns det precis som att stoppa på kylbalsen när man låter hudlotionen sjunka in i huden :) Även utomlans har denna en liten after sun feeling !! Toppen


Ps jag har så klart provat roll-on i samma serie och den är lika bra ; )

Gör som jag dofta gott av gurka och grönt te
-man får då verkligen tankarna till sommar och sol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0