En fullspäckad dag

Morgon började med lite extra sovmorgon efter det blev det frukost och jag var helt utan mjölk så fick göra en hemsk sak och dricka light läsk till mackorna, usch så onyttigt och inte speciellt gott !
Sen vid ett hade jag möte på af med min jobbcoach mycket givande samtal hade vi och jag har fått massor med tankar i huvudet :)

Sen har jag varit och hälsat på min go gumman Elin, té drickande och fikande prat och top modell, efteråt prommade jag till Nova, skriver i ett annat inlägg om passet..

Nu har jag just kommit ut ur duschen efter 24 minuters sol på suntan och vad glad jag blev när jag såg att det var nya rör, detta ger extra bra och fin färg ! :) Toppen

Men nu ringde Micke så ska prata med han ett tag Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0