Hårförlängnings jakt

Under denna kommande månad skall jag förlänga mitt hår, och jag tror jag har bestämt variant, Nagel slingor.. Jag har hittat ett par fina paket med 100 slingor och jag är rätt så säker på att jag lär behöva två sånna paket !
Nu är det bara så att jag vill höra med alla er som läser min blogg eller bara kikar förbi om ni vet av några bra slingor, krav - ÄKTA HÅR färg blond 613, rakt ! ;)

Skriv i kommentar fältet så får jag lite mer hjälp här samt lite alternativ;)

Förresten så säljer jag mina blonda clip on färg 613 ny pris 800kr
Hel hårsförlängning till dom med långt hår alt utfyllnad
och kort hår blir det endast halvhårsförlängning
Äkta hår som man kan tvätta föna färga slinga värmebehandla
Använt 5 gånger
Pris : Kom med förslag alt att jag stoppar ut detta på Tradera


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du kollat på Tradera? Dom har rätt mycket där, billigt och bra! Harbeställt därifrån 2 gånger och varit jätte nöjd!

2010-02-09 @ 15:42:41
Postat av: Anne-Lie

Joo det är där jag har tittat nu :)

2010-02-09 @ 17:07:45
URL: http://anneliee.blogg.se/
Postat av: Eleonor

På rapunzelofsweden.se har dom bra hår. Om du har tunt, fint hår så brukar europeiskt hår vara bäst, dock lite dyrare.

2010-02-09 @ 20:25:28
URL: http://reservhjulet.blogg.se/
Postat av: Anne-Lie

Ahha ;D Det lät ju bra ska kolla där och se vad som finns ! :) Thank u

2010-02-10 @ 14:10:11
URL: http://anneliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0