Shampoo och Balsam


Både mitt Shampoo från Lóreal och Mitt schampoo och balsam från Tigi har tagit slut på samma gång
Och jag vill inte använda att vanligt " ej frisör " schampoo..

Dessa två olika produkter är riktigt bra för mitt hår och jag har änvänt Lóreal i två år och Tigi i ett år
Så nu är det dags att förnya sig..

Jag har hittat ett nytt shampoo och balsam från tigi som jag tror kommer att passa mitt hår perfekt,
Tigi tween bed head self absorbed shampo och conditioner 799kr kostar detta fast det är mycket billigare på hemsidan där jag brukar beställa hårprodukter endast 399kr så dessa två produkter är på väg hem till mig just nu :)


Mitt nya kommer från Baresso


Kommentarer
Postat av: Karoliina

Har du provat TREsemmé eller Syoss? :)

2010-02-01 @ 20:55:54
Postat av: Anne-Lie

Joo Tresemmme har jag provat ;D Men blev inte helt såld på denna :P

2010-02-02 @ 11:49:03
URL: http://anneliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0