Bio mys

Med Maria och Elin igår, och jag kan säga att jag tyckte att filmen var riktigt bra..
Längtar tills nästa kommer, fast har kikat och insett att det är först 2011 och del två på denna film ska komma 2012 !! Helt sanslöst..

Jag och Maria gick och spånade om att denna film serien kommer hålla på i tio år, att vi kommer gå på bio med våra barn om tio år endast för att se om Bella & Edward blir ett par eller inte.. Verkar som att vi får vänta 2år i alla fall.. : /

Fast självklart kommer det gå lite snabbara ( hoppas ) eftersom att filmerna inte är klar har dom ju bara gissat på ett datum !

För tro mig jag vill se fortsättningen gära idag på bio :)



MyyYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0