Jag är döende


Äntligen vet dom vad felet är, och jag har inget allvarligt problem, endast att min kropp håller på att rensa ut ett virus, vilket i sin tur har gjort att mina lymfkörtlar i ljumskarna har svällt upp.

För när jag vaknade i söndags hade min vänstra  höft domnat bort och ljumsken gjorde riktigt ont
 ( inte som jag alltid har när jag anstränger mina ben utan på ett annat sätt )
Så efter en special tid idag " gårdagens utlåtande var ju inte speciellt seriöst "  så fick dom ta 5ml blod av mig och sedan kollade en svensk doktor på mig som sa att detta endast var ett virus som har svällt upp mina lymfkörtlar i ljumskarna :)
Toppen bra äntligen vågar jag träna ! :)

Och ang träningen har inte tränat på 2veckor 2dagar tror ni jag har haft abstinens, först tog vi hem hunden som jag inte kunde lämna själv första veckan, och sen gick jag och blev förkyld vilket gjorde att jag inte kunde träna.
Och när jag då skulle träna i helgen fick jag detta problem..
Men äntligen klar tecken och hunden klarar sig själv = Gissa vart jag ska i kväll ?? Tänk på den du ;)

Anne-Lie är lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0