Nya vecka

Hellooo, denna helg har gått fort som vanligt, när M vaknade vid åtta i morse vart jag sur och sa att jag ska då sova längre för det är ju faktiskt helg ! ;D Men tyvärr vad fel jag hade det är ju inte alls helg utan det är måndag.

Idag har jag varit med Maria en sväng och hittade en fin t-shirt som jag köpte åt Micke.
Sen har jag tvingat Micke ( lite så där snällt ) att han skulle massera mig för jag hade så himla ont i ryggen, plus att det är så skönt med massage ! ;)
Och vad gör han inte nu då ? passar upp mig och lagar middag, jag har hittat mig en super kille helt enkelt..

Nu ska jag bara komma på vad jag ska hitta på resten av eftermiddagen, tror ej att jag tränar idag utan ska lägga upp ett nytt tränings schema med många nya övningar ! Plus att jag har rätt så låg energi för tillfället så det är lika bra med en vilodag !

Nej nu ut med Silver PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0