Söndagsmys

Nu tänker jag tvinga Micke att se på Harry potter med mig och sen så blir det att somna riktigt tidigt ! :)
I veckan har jag inte kört mitt ben mage och axlar pass, så ska börja morgondagen med det! Har ju ändå hunnit köra ben på spinningen två gånger denna vecka samt när jag var och åkte bräda ! :) Så ingen skamm här inte, eller i ärlighetens namn har jag lite dåligt samvete & vill fara till nova och köra mitt pass. Men ska hålla mig och ta det i morgon ändå.. jag ska jag ska jag ska hålla mig..

Denna dag har beståt av en sväng till nyborg och hälsa på familjen wall och sen har vi varit och kollat efter någon ny bostad :) Så vi får se hur det går, jag har inspiration och inrednings idéer så det sjunger om det i mitt huvud som tur är har jag och Micke liknande smak så vi behöver inte kompromissa speciellt mycket !

Nå ska gå och läsa lite i Cosmo nu och sen lägga mig i sängen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0