Träning :)

Gårdagens träning var toppen ! Gymmet gick bra och jag ökade i vissa övningar på bröst !
Sen spinning var super kul, Erika hade ett bra upplägg av passet och jag tog ut mig ordentligt på dom sista låtarna, I stället för att öka motståndet 3 gånger dubblade jag det, riktigt härlig känsla hade jag på prommisen hem från Nova / TC

Och jag skulle få mig en plats på spinn för livet också, så då har jag något riktigt roligt att se fram emot !
20 Mars är den för er som är sugen på att dra i hop ett lag, kan nog finnas några platser kvar ännu :)
Spinna för en bra sak är ju aldrig fel, man får skänka valfritt belopp till barncancer fonden !

Idag tänkte jag ta mitt pass vid sju åtta tiden, man vad påminnde micke mig om då, att han har ju frigång då, så jag får ta gymmet direkt efter middagen när det är som mest med folk ! Men det ska ju fungera bara jag får pressa benen magen och axlarna lite extra idag så blir jag glad :):)



Undra vad jag ska ha på mig för träningskläder i kväll ?
Säkert blir det någonting från Nike ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0