New in

Detta är vad jag fick med mig från Luleå samt vad jag fick i mitt H&M paket, förutom en klänning som var helt underbar men förliten över brösten ;) Så den får jag skicka tillbaka.
Nu är det bara ett paket kvar som jag har delat upp så två paket blir det sedan är det färdigt med beställningar på ett tag :)


Spets Bh & Trosa 50 respektive 25kr
Handväska 149kr

Kjol i puderrosa 199kr
Kjol i brunt "skinn" 199kr
Shorts ljusrosa / korall 99kr

Klänning i orange med lite lägre rygg 99kr

Chinos i rött 199kr
Tubtopp vit 49kr
Shorts bruna 99kr

Linne puderrosa 49kr
Klänning blommig med lite lägre rygg 99kr
Skor vita herr åt Micke 149kr
Skort svarta tyg 99kr
Bh och Trosa 149 respektive 69kr

Allt detta är då från H&M



Tiamo skor från scorett 599kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0