Hemlängtan idag har jag saknat mitt hem mi...

resize_image_120 (MMS)

Hemlängtan idag har jag saknat mitt hem min hund mina skor åh sju dagar till så är jag i kalix och kan promma med elin igen:) Sedan måste jag till luleå och köpa höst skor och koftor det bästa med hemlängtan är att man har massvis med planer då man väl kommer hem:) På lördag ska vi på utflykten jag funderar på att ta sol oljan med då så jag blir extra brun och fin. för dom nyfikna är det 31grader på kvällen klockan sex ganska nice ! Nu ska jag kasta in mig själv i duschen. Dagens låt David guetta - Where dem girls at. Youtuba får ni göra själva.


Kommentarer
Postat av: Elin

förstod väl att du skulle sakna mig ;) vi kan åka till luleå måndag den 5/9 och så skulle vi kunna åka till Happis typ den 28/8 eller något sånt, är nämligen ledig den helgen men jag måste vara och hjälpa mamma och packa ihop i stugan på lördag så därför kan jag inte åka då :) Sen är de bättre om vi åker på måndag också för då har dom öppet extra länge ;) Myyys! Sen när du kommer hem så får du se hur duktig jag har varit och uppdaterat min blogg mega mycket så du har mycket att lösa när du kommer hem igen :)jag har inte hunnit se nå OC så lånar den ett tag till så du vet, tack på förhand! ;) Men vi ses snart och Puss!

2011-08-17 @ 22:38:50
URL: http://elinhanssonpalo.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Du har ju fått dig färg! :)

2011-08-18 @ 10:44:43
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0