Turkiet 2011


Bloggar lite

På stranden

Shopping

Äter kebab

♥ Palten

Äter på Bella rosa ärligt dom hade sjukt god mat.

Båt utflykten

Steker på stranden

Ser brun ut ;)

På g att shoppa efter maten

Kina mat ♥ Fejkar att jag ska äta med pinnar..

Jag drack väl si så där 50st sådanna här, alltså Cola light med citron..

Piraterna i sjön

Vuxen dricka

Anne-Lie dricka

Micke hänger lite..

Jag hänger lite inne i båten, jag badade inte en gång på utflykten.:)

När vet man att det är dags att köpa nya byxor ??.. Jo när det ser ut så här. Palten växte till sig under resan, första veckan syntes inte palten alls. Men nu jävlar ser ni att någonting hände :)

Lunchar lite

Middag på favvo stället. Dom älskade oss vi älskade dom vi åt även där sist vi var i turkarnas land si så där 5gånger.

För er som inte visste så är mina ben tre meter långa.

Köpte sockervadd ♥

Badar med palten

Micke och piraterna i sjön

På utflykten

Palten obefintlig

Leker brun ;)

Micke tatuerar sig

Resultatet av 5h gaddning

-

Extra benutrymme Hell yeah & stödstrumpor = tummen upp :)

På väg hem :)

Bilderna är inte alls i ordning, men har i alla fall visat er lite :)
Ska sätta mig då jag har ork och lägga in bilderna på Facebook.
Håll tillgodo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0