Bm besök 29.12-2011

Så där då har vi varit till BM för att kolla hur jag och palten mår.
Allt är ok med mig / oss dock fick jag veta att palten inte gillar när jag ligger på rygg utan jag ska i stället börja ligga på sidan. Palten hjärtslag ökade när jag låg ned på ryggen.
Annars så följer jag min kurva fint och ökar i vikt osv som jag ska :)

Vecka 36 ( 35+4) är det idag och så här ligger vi till :

Hjärtslag 155 slag / min
Livmodern 32cm
Vikt  För mycket haha
Magen runt om 106 cm
Dagar till BF 31kvar ♥
Mitt blodtryck m.m kommer jag inte ihåg men det var i alla fall bra.

På nästa besök ska vi till labb och sen till bm nästa besök blir den 16.01-2012 :)
Efter det hade jag faktiskt tänkt börja besöka BVC i stället :)hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0