Julen 2011

I år firade vi julen på tre ställen.

Vi tjuvstartade redan på Torsdagen här hemma då både jag och Micke hade feber med att öppna våra stora klappar som vi hade köpt åt varandra :)



Febriga :)


På julafton började vi med en lättare frukost hemma hos oss för att sedan packa in oss i bilen för att åka till Risön till Mamma och Kurt.
Hos mamma åt vi jul lunch öppnade paket och lämnade Silver pga att vi skulle vara borta hela dagen :)


Mamma Anne-Lie ;)

Micke och Jag ♥

Jul lunch♥ MUMS !

Victor " lill brorsan " :)

Kurt och Mamma. haha bra bild dock är dom lite kamera skygga ;)

Efter besöket hos mamma satte vi oss i bilen för att åka till Nyborg och träffa min Pappa och syster en snabbsväng.


Syrran

Lyckan som uppstår när man får en kartong från Kappahl :)


Och sista stopp blev hemma hos Mickes syster och hennes sambo där vi åt jul middag, halv tittade på kalle anka, jyrade, spelade fia med hutt, åt efterrätt som jag och Micke hade tillagat, badade badtunna träffade tomten och mycket mer det slutade med att vi var hemma efter kl ett och jag och Micke stupade i säng :)



Tomten :)

Emma fick en hel hel del med julklappar :)


Emma tittar så att tomten inte är farlig :)

Micke bygger ihop leksaker

Efterrätten :)


Jag fick i julklapp i år :

Presentkort på Ikea och Hemtex, Pläd till barnvagnen, Lampa, Vas, Mjuk bakform, Stickade sockar, Vantar, Pengar, Kalender, Obh nordica sodastream i chili plus smaker till den, Vattenkokare OBH nordica chili, Morgonrock, Läppsyl som lukar och smakar cola fanta sprite m.m, The och choklad, Lotter som jag vann på, Sockar till bebisen, Handdukar, Julmust + torkat renkött ( kan ej dricka öl så fick julmust i stället )haha, Barnböcker säkert har jag glömt någonting :)
Jag är super duper nöjd men tycker att det är för mycket med saker eftersom att jag faktiskt är vuxen så klarar jag mig utan men tack alla fina ♥ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0