Min dag ♥

Idag är det min dag för idag är det min 20års dag :)
Jag skiter i alla andra som fyller år idag för som sagt idag är det endast min dag ;)
Jag försökte få Micke att köpa en annons plats på den stora Tv skärmen som sitter på gallerian här i stan.
Ni vet den omtalade i tidningen, snacka om att man skulle bli kändis då ;) hihi
Men nej jag fick ingen sådan present, inte vad jag har hunnit se i alla fall.. Kanske att jag måste springa ned för att tjuvkika lite senare i fall att det finns någon snygg idol bild på mig ??!

Ja men i alla fall grattis till mig, i kväll blir det röj på köpmanna ♥



Så här söt var jag på min 18års dag, dett var på en Torsdag på B4 ;)
Dagen efter var det skola..
PS den bjuder jag på ;)

PUSS OCH GULL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0