att citera en kollega på jobbet

" - Vilket idiot, Vilken idiot, åh Vilken idiot ( tänkandes i sin egna värld ) kollega nr 1 ( idioten )
- Vad nu då ? Kollega nr 2 ( den mindre idioten )

- Men åh jag kom precis på att en tjej flirtade med mig igår. ( IDIOTEN )
- Och du kom på det nu ? Vart var det på Lilla eller Stora ? ( Den mindre idioten )

- Men ja hon flirtade med mig på stora var det ju, åh vilken idiot jag är ( Ja gissa vem )
- HAHAHA det är bra att du upptäcker dagen där på att det var någon som var intresserad av dig ( Jag )

- Vilken idiot ( Idioten )
- Tänk om detta var din blivande fru och mamman till dina blivande barn, ja tänk nu vad du har missat ( Jag )
- Men vadå, vet du hur hon såg ut vem det var minns du någonting ? ( Den mindre idioten )
- Nej åh jag vet inte vem det var.. ( Idioten )


Haha stackare det är inte allt lätt när det är svårt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0