JFR- Smycken

Jag var överlycklig när jag skrev med dom som jobbade på JFR och jag kunde få mina önskeörhängen.
Dom la in ett par extra i shoppen så jag fick köpa dom.
Perfekt, i fredags kom paketet och vad upptäcker jag ? Jo jag har fått fel örhängen helt felfelfel samt ett par andra örhängen som jag köpte i vitt var också helt fel. Så vad gjorde jag jo fick byta dom och få en beklagan att det ej var rätt örhängen men dom var tyvärr slut. Så nu får jag sitta och hoppas att jag någon gång kommer få dessa fina örhängen ! Känns så där att måste sitta och bevaka hela tiden menmen.

Här är i allafall vad jag fick





Och jag skulle ha dessa två också

Men fick det här obs dåliga bilder.


Inte alls samma mot för vad jag har beställt och betalat för !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0