Extra klirr

I veckan skulle jag vara ledig fredag lördag och söndag, men jag blev lite sugen på att jobba extra så nu ska jag jobba åtminstone 12h övertid. Det är alltid bra att dryga ut kassan lite mer :)

Annars så jobbar jag på idag har jag delat pass så jag börjar igen vid kl sex och jobbar till nio.
Strålande sol har vi också i kalix lite små tråkigt att man då skall sitta inne på kontoret hela dagen, men som tur är trivs jag med mitt jobb så det är inte riktigt så hemskt.
Men nog ska jag vara ärlig och säga att under dom senaste veckorna har man nästa önskat att man var arbetslös så man bara kan glassa omkring på sandstränder och med båt till havs ! Drömma får man ju alltid ;)

Denna vecka inväntar jag 4par skor och en massa bikinis dessa kommer jag behöva när vi åker två veckor till turkiet det är endast 40dagar kvar ( ja mer eller mindre )

Nä nu ska jag ta och titta runt vad som behövs göras här hemma när man aldrig är hemma så hamnar plocket och städningen lite på efterkant ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0