Listar livet

Vad är den äckligaste mat du vet?

Ärtsoppa och surströmming

Vad ångrar du i livet (om något)?

Jag gillar inte att ångra saker man blir faktiskt knäpp, men jag har tagit för mycket förgivet.


Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?

Att jag skulle ha haft sex i ett dike på en fest när det fanns perfekta sängar inne i huset. Hur konstigt är inte det ?

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
Sticka strumpbyxor, Stora koftor och en jävla massa leggings


Vilket är
ditt dyraste klädesplagg?
Min skoterdress

Har du någon oanad talang?
Ja flera stycken faktiskt, tillexempel kan jag klä på mig själv, vissla samtidigt som jag går..

Vad gjorde du i helgen?
Jag minns inte, men om jag tänker efter så var jag barnvakt, shoppade i Luleå, var på middagsbjudning, såg filmer.


Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?

1. Få tag i bm har ej lyckas 2. Städa 3. vika om i garderoben med sängkläder handukar m.m 4. Jobba många många timmar 5. Leva i nuet, vad nu det är..



Vad har du på dig just nu?
Bas tröja och gråamjukisar


Senaste låt du lyssnade på?

Someone like you


Bästa skönhetsknep?
Sova och tvätta bort sminket


Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
Ett par snygga jeans och en tight t-shirt.


Och fulast?
Allt som känns fejkat

Vem saknar du?
Ingen och alla



Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
Att alla jag känner och tycker om får ett långt och lyckligt liv.

Vilka tre personer inspirerar dig mest?
Min mamma, Min pappa och Mia törnblom.


Bästa filmen nånsin?
Jag är riktigt förtjust i Twilight



Bästa boken nånsin?
Twilight böckerna - dom är så välskrivna.
Pojken som kallades det triologin
En shopaholics bekännelser


Vilka tidningar läser du?
Cosmopolitan och Club one tidningen.


Vad önskar du att du var bättre på?
Allt som jag är dålig på.


Är du religiös?

Nej

Vad är din största rädsla?
När jag kommer att inse att detta var mitt sista andetag.


Vad är det elakaste någon sagt till dig?
- "Du är så äckligt smal att jag inte vill ta i dig för att du kommer att gå sönder om jag gör det "


Vilka personer betyder mest i ditt liv?
Jag själv & Resten av personerna borde faktiskt veta om det.



Om du får barn vad ska du döpa dom till?
Förhoppningsvis får jag det, Tyvärr så tänker jag inte säga detta för det är en hemlis

Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?
En vit Mercedes GLK


De tre finaste sms du fått i år?
Jag ska knulla dig då du kommer hem - Okänd
Tack för att du finns - Okänd
Och alla gulliga efterkrogen sms som Carre skickar hon är för underbar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0