Omotiverad

Usch det är sjukt hur omotiverad jag känner mig idag jag är inte alls van att känna så här, funderar på om jag måste ta mig en tallrik med yoghurt så kanske humöret blir lite bättre.
I kväll när jag slutar ( åtta ) så ska jag gasa hem gå ut med Silver och sedan titta på nyaste Gossip girl och tända lite ljus sedan lär jag kika på Eclipse också . Förhoppningsvis blir mitt humör bättre, jag kommer ändå sova själv i natt och i morgon natt vilket jag inte alls gillar fast Micke har köpt godis så att jag inte ska sakna han allt för mycket..



Kommentarer
Postat av: Beatrice

Vilka twilight kvällar du har :) inte helt fel inte!

2011-09-27 @ 14:36:47
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0