Tisdag mitt i veckan



Ja inte känns det som tisdag, man är så himla dag vild när man är ledig hela tiden så jag brukar måsta få bekräftat varje måndag att det verkligen är måndag :)
Idag har vi i alla fall fyllt i på papper att Micke är pappa åt Bella, Bättre sent en aldrig säg.
Sen har jag bakat morotskaka som blev super smarrig och mamma och dom har varit förbi på fika :)

I morgon brukar vi egentligen vara på babymassage men denna vecka blir det ingen massage utan i stället blir det en typ av utbildning på torsdag. Efter utbildningen ska jag och Bella åka till Nyborg och träffa Emmelie och Hugo och på kvällen skall tant Elin komma förbi och underhålla oss :)

I natt åker Micke upp till Kiruna så vi blir själv tills på söndag kväll då Micke kommer hem igen, men nu känns det inte lika jobbigt när han är borta dagarna går så himla fort när Bella finns, tidigare när jag var gravid så var det mycket tråkigare att vara själv. Men självklart kommer jag sakna honom ♥

Nä nu ska vi mysa ned oss i sängen
Puss o goo !


Kommentarer
Postat av: Mats

Å vad småa fötter hon har

2012-04-26 @ 21:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0