Du ska inte tro det blir sommar..

Ja då är vi i dilemmat om vi kan åka eller inte kan åka till Thailand.
Bella är ännu sjuk och ja vi ska åka på fredag, så vi har pratat med sjukhuset osv och vi skulle vänta tills i morgon innan vi bestämmer oss.
Hon har spytt i söndags mellan 04.00-07.30 5 gånger och efter det har hon haft diarré och bajsat runt tio blöjor per dag, direkt hon har ätit har hon bajsat ( oftast brukar hon bajsa två gånger när hon äter av sina tre gånger per dag ) men största delen av blöjorna har bara varit vattning sörja. Men ja det har börjat ta ihop sig och vid tre tiden var det sista gången hon bajsade idag och då var det mer som när dom var små och ammade gul senaps korning bajs och halv lös.
 
Så vi får helt enkelt vänta tills i morgon och se..
Hon äter ju inte heller bra så ja det är svårt att bestämma om vi ska eller inte ska just nu vet jag faktiskt inte :/ svin tråkigt eftersom att vi har sett fram emot denna resa i 9.5månader men ja Bellas hälsa går ju faktiskt först och är hon inte bättre så stannar vi hemma : ) Jag drar inte med ett barn på en 12h flygresa till 30-40gradig värme om hon är halft urtorkad med diarré och äter dåligt nej det gör jag faktiskt inte, så får tjuv kolla lite på en back up plan om det blir att vi måste ställe in :( Men ja vi ser ju är ännu hoppfulla !
 
Vi halft som halft packar och har det mesta färdigt till att bara kasta ned i väskorna men det får vänta tills i morgon då vi vet hur vi ska göra :) Men jag kan säga att Micke är galen tar typ inte med sig någonting hehe min och Bellas klädhög är ja rätt så stor men ja då har ju jag något problem med att inte kunna ha samma kläder flera dagar i rad och så jag får väl skylla mig själv ;)
Är något nyfiken på om allt ens kommer gå ned i våra väskor för ja det är en hel del saker och ja Bella får ju inte ha någon egen väska så det kan bli lite lite tight !  hehe
 
Nå men får återkomma hur det blir, vi har husvakt om vi åker mamma ska bo här medans vi är borta och ta hand om Silver och ja hon får närmare till jobbet så det känns bra att hon ändå får stanna hemma i sin trygga miljö :)
 
Nå men ska titta på dom sista grejerna som vi kan tänka oss att behöva ha med och ja sen får vi vänta tills i morgon innan vi vet någonting :) Hoppas gumman blir frisk och slipper vara sjuk oavsett om vi ska åka eller inte det är inte kul att se sitt barn sjukt : /
Lite av produkterna hit ska sminket plattisen smycken och lite annat smått som man måste ha.
Mat saker behövs två flaskor till sen är dom ok.
Mat och blöjor haha tre fulla Coop påsar och två paket blöjor ( vid diarré behövs något fler blöjor kan jag lova haha )
Till vänster mina och Bellas kläder till Höger Mickes lilla kläd hög ! HAHAHA
Hit ska det bara fem-sex par skor åt mig och ja annars är det nog allt ja mina reskläder också det vill säga..
 
Ja så en hel del ska man ha plus vagnen och bärselen handväska skötväska ett ton med solglasögon ( typ 5 ) också måste jag köpa ett gäng i Thai ! Ja jag är helt galen på att packa fast tror faktiskt att varje sak jag har haft med mig har jag använt :)
Men jag har alltid 13-18kg tung väska på utresan oavsett om jag är borta en helg eller två veckor ;) !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0