Bvc besök 5 veckor

Igår var vi till bvc allt såg bra ut och Bella följer sin kurva som hon ska.
Jag kollade även när nästa Babymassag är och hon trodde det skulle börja en ny grupp den 28.03 så den tänkte jag anmäla mig till, är det någon annan som ska på den ??
Samt undrade hon om jag vill komma på babykalaset som är den 03.04.2012, men vet ej om jag ids fara själv på denna så ska se om jag får med mig någon annan som ska dit :) Någon som är sugen ?
Annars så fick jag liberos startpaket och jisses vad saker det var i denna, blöjor, tvättservetter, ansiktservetter, olja,bindor och sedan en massvis med informations blad / böcker som faktiskt var intressanta.

Nu till veckan ska vi på läkarbesök med Bella där doktorn ska se så allting är okej med hon, sen blir det bvc besök om två eller tre veckor..

Vikt 4060
Längd 54cm
Huvud mått 37.2cm

Stor börja våran tjej bli :)♥


Kommentarer
Postat av: carro

åh ni är så fina! :)

2012-03-17 @ 09:31:29
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0