Onsdag



Usch vilken jävla huvudvärk jag har, jag dricker alldeles för lite vatten om dagarna och sedan är jag inte van att stiga upp kring åtta som jag och Bella har gjort idag.
Idag har vi rännt hela dagen, först var vi på babymassage vilket var riktigt roligt och jag gillade min grupp :) sen åkte vi ut till nyborg för att umgås med Maria och nu har vi till slut landat hemma, både jag och Bella är i behov av sömn men jag tänkte äta någonting först och sen vila i en timma :)
Micke är i Kiruna denna vecka så vi roar oss själva, igår var vi på ljusparty, idag babymassage på fredag blir det middag hemma hos mamma med bad och bastu och på lördag ska Elin hit och söndag ska vi kanske till Happis :) Så nästa fullspäckat :)

Nej men nu måste jag sova min skalle dödar mig, LATER !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0