Prommis och Vikt

Igår gick vi på en 30 minutes promenad och sedan gick vi runt på stan i två timmar.
Usch vilken dålig kondis man har, men som tur var så bygger man upp den fort igen :)
Vi får se om vi tar oss en promenad i dag igen dock är det ingen sol ute.. Men det är i alla fall bara sju minus..

Nu har jag gått ned 14kg sedan förlossningen, och jag har kvar 13.5 om jag ska väga som jag gjorde förra året i Februari.
När jag vägde in mig på mvc så vägde jag 58kg och innan jag blev gravid så vägde jag 54kg.
Sedan med lite snabb räkning så gick jag alltså upp totalt 27.5kg när jag var gravid ( 23.5kg säger bm eftersom att det var min inskrivnings vikt ) och jag ligger just nu på 67.5kg..
Så framåt går det, om jag inte skulle lata mig så mycket så skulle jag ganska snabbt vara nere på min normala vikt, men mitt mål är när jag har slutat amma så ska jag väga som förut eller mellan 54-58kg i alla fall :)
Normalt är att man inom ett år efter förlossningen har gått ned till sin normala vikt, men jag tror faktiskt att jag kommer att göra det mycket tidigare :)

Mina magmuskler har i alla fall börjat komma tillbaka, så några sit-ups i veckan så kanske jag får tillbaka min bräda snart;) HAHA

Alltså fatta att jag vägde 81.5kg. SHIT !!


Sista dagen med kulan :) Nog saknar man lite att vara gravid och ha Bella innanför magen♥

Inte gravid alls :)

Första turen med vagnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0