Bella 3 månader

Igår var det Bellas tre månaders dag. Tiden springer iväg snart är hon fjorton och hatar oss :/

Nej men sjukt stor har snuttan blivit, vi har inte varit på bvc på en månad så jag vet inte alls vad hon väger, över fem i alla fall :) Dock ska vi på bvc i morgon och jag längtar inte nej fy i morgon ska snuttan få sina första sprutor och jag vet att hon kommer gråta och det kommer göra ont i mitt hjärta.
Micke ska även till Kiruna i natt så min mamma har lovat att följa med på bvc förhoppningsvis slipper gumman feber nu när jag ska vara själv :)

Förra veckan vände sig gumman för första gången från mage till rygg dock hatar hon att ligga på mage så vi har hon oftast på ryggen. Man märker att det är inte långt kvar tills gumman vänder sig från rygg till magen så nu måste vi vara super noga att inte lämna hon på " farliga " ställen så hon inte ramlar ned.

I natt sov även snuttan super bra hon somnade 23.05 åt kl 03.55 och 07.25 08.30 och 09.20 sen vaknade vi för dagen. Bella brukar oftast sova tre timmar tills första matningen och sen äter hon varannan timme fram tills kl sju då hon äter en gång i timmen men i natt sov hon riktigt bra. Så vi får se om detta håller i sig eller inte :)

Kanske det är dags för mig att boka in efterkontrollen haha har inte gjort det ännu och den brukar man göra runt 6-8 veckor efter förlossningen ;)


Mammas älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0