Bugaboo bee classic

I helgen har jag köpt en till vagn åt gumman det blev en Bugaboo bee classic från 2010.
Denna vagn finns i classic modell och i plus modell, classicen har större sufflett och andra hjul samt ryggstödet går ej att förlänga annars är vagnarna praktiskt taget likadana.. Jag gillar den classica mer eftersom att suffletten är mycket längre :)
Vagnen har tre lägen på ryggstödet fullt liggläge mellan och fullt sitt läge, samt kan man dra ut fot dynan i tre längder så den växer med barnet, Vagnen är även vändbar.

Jag ska även köpa till en rosa sufflett och en svart eller rosa åkpåse :)
Så jag har tänkt ha två vagnar åt hon både Spiriten och Bee : )


Dom tre lägena på Suffletten.



Båda vagnarna ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda - Mamma till Aurora <3

Vad tycker du om vagnen so far? Skulle du kunna berätta lite om den? Letar efter nya vagn själv nämligen, vore snällt :)

2012-05-15 @ 19:27:46
URL: http://denblivandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0