Sätta sig själv !

Bella har under en månads tid kunna sätta sig själv när hon ligger i sängen alltså från liggande på rygg upp till sittande.
Detta gör hon alltid innan hon somnar så man får springa och lägga ned hon då och då samt ja får hon för sig att hasa och kasta runt sig så ja hon har blivit en livlig fisk när hon ska sova inatt har hon sovit i Mickes famn med huvudet och fötterna i mitt ansikte bara så där ! Tjorvunge
 
Ja men åter till att sätta sig så i sängen har hon kunnat detta länge men då är den ju mjuk så det blir lättare.
I går satte hon sig själv på golvet, då låg hon på rygg och satte sig upp ja inte vet jag vad hon har för super magmuskler för dom flesta som jag vet sätter sig själv från att ligga på mage och trycka upp sig med armarna..
Men så när jag berättade detta åt Madde idag att hon kan sätta sig själv så gjorde hon det några sekunder senare !
Himla duktig vår tjej är <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0