Slutet av veckan

 
Jaha vad har hänt på senast då ?
 
På torsdag köpte jag en hylla till Bellas rum, vi skulle mötas upp för att hämta den och jag var stressad som bara den och åkte hem ifrån ungefär samma tid som vi skulle träffas jag stressade iväg och stog och väntade typ tio minuter på kyrkan innan jag började fundera att var det verkligen här vi skulle träffas ? Hm jag ringde upp säljaren och nej inte det utan det var på OKQ8 lite jag skrattade åt mig själv när jag körde vidare, förvirrad tjej eller vad ?
 
Sen var det dags för babysim och jag insåg snabbt att ingen annan verkar komma men efter tio min i vattnet så kom Ellinor och Alexander och anslöt sig till oss så vi körde någon halv dan babysim med tre övningar och ja det var i alla fall inte speciellt seriöst men kul ändå !
 
Sen rullade vi hemåt och umgicks med pappa Micke som hade kommit hem.
På kvällen såg jag och Micke dom två sista Johan falk filmerna och dessa var super bra ! :) Rekomenderas starkt !
 
 
Fredag var vi på BVC besök eftersom att B skulle få sprutan mot rödahund mässlingen och ja något mer Bella blev rädd för biet på bvc och ja det var rätt så sött :) Sprutan som man fick i armen gick galant Bella grinade lite men det gick super fort över jag oroar mig inte för sprutor med Bella eftersom att hon verkar vara en riktigt hårding gråter till i typ 20sek sen är det bra :) Himla duktig !
 
Sen åkte vi hem och började fixa i Bellas rum.
Avrundande kvällen med soa och flott !
 
Igår var vi på kalas hos Mickes mormor och morfar och efter kalaset åkte vi hem och fixade oss för att sedan åka på farsdags middag i nyborg där pappa, sofia, meya, björn och jenny var himla trevlig kväll som vi avrundade just efter sju. Då kastade Bella in handduken :)
 
Väl hemma efter att b hade somnat så delade jag och Micke på en halv vinare så ett glas var tog vi oss och såg på film.
 
Bella har sovit super bra i natt från 21.00-06.30 utan mat pause endast vatten två gånger, då fick hon välling och sen gröt igår kväll det verkar hon stå sig bättre på en tvärtom så vi ska prova i kväll också och se om det fungerar lika bra :)
 
Idag har vi varit och hälsat på hos mickes mamma och även solat så då var Helena barnvakt.
Efter besöket där för vi hem och fixade klart ( för tillfället ) i Bellas rum gjorde middag stuvademakisar med köttbullar ( gudomligtgott )
Nu försöker vi få b att sova vilket inte var den lättaste saken hon vill hellre vara uppe och busa ! :)
Stressad och förvirrad mamma, Bus med pappa, Ute på en prommis med gå bilen :)
 
Kryparn myste på Silvers bädd, Bella redo för te party !
Bella och Mickes första farsdag ihop, Skrapar triss tillsammans och myser !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0