Teutonia mistral s

Idag har vi köpt en till barnvagn denna har vi tänkt ha med till Thailand då jag tror att bugaboon kommer att gå sönder under flygresan ja jag vill inte chansa..
Så idag investerade vi i en till Teutonia vagn.
 
Denna är smidig när den har svängbara framhjul samt kan man flytta handtaget över sittdelen och på så sätt köra med dom större hjulen framåt i tex snö och skog. Vi köpte vagnen begagnad och fick ett toppen pris, vi fick med en liggkorg som jag tänkte sälja iväg ( någon intresserad )?? och sedan två regnskydd fotsack.
Vagnenstyg är vändbart så den kan vara helsvart ( allt förutom sufletten ) eller helt blommig eller fiftififti.
Jag är super nöjd tack älsklingen för vagnen :)
Denna vagns sittdel är bredare en till spiriten annars hade jag tänkt flytta emellan så jag slipper ta lös åkpåsen när den sitter så bra i spiriten men ja nu får jag ta lös den om jag ska ut med ny vagnen, eller ja använda min teutonia åkpåse :) Men jag är nöjd och det blir en bra vagn att ha med i thailand ifall b somnar så har den fullt liggläge samt skyddar sufletten när den är så djup :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Det finns ju förvaringsväskor att köpa till bugaboon, och om den förmodan skulle gå sönder så får du en ny av flygbolaget=) trevlig blogg och resa för den delen!=)

Svar: Jo jag vet men jag har den äldre modellen av bugaboo bee och den säljs ju inte nå mera som skulle den gå sönder så får jag den nya modellen och den vill jag inte ha ;) därför vågar jag inte chansa om den skulle gå sönder :)
Anne-Lie Wall

2012-10-15 @ 21:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0