Bella 7 månader


Dregglig tjej efter morgon buset

Hipp hurra idag är det Bellas 7 månaders dag♥

Mitt hjärta växer upp så fort månaderna bara springer iväg.

Jag har turen att alltid få vara hemma med Bella och hn blir hemma ett år till innan hon börjar på dagge :)

Hon utvecklas i rasande fart och är nästan alltid på toppenhumör, hon äter 3-2h mellanrum på natten och får fyra andra mål om dagen samtidigt som jag ammar hon, hon har börja sitta själv mer stadigt och hasar runt och lite framåt, sover varannan timme under dagtid, har 62-68 på kläder, kutar i gåstolen och härjar i hoppgungan dagarna långa, skrattar flera höga skratt per dag, åh ja hon är helt underbar att få vara mamma åt Bella är det bästa ♥

 

Idag var jag taskig, jag fotade b sittande och när hon börjar tippa så brukar jag alltid fånga hon så hon tippade två gånger och jag fångade hon men den tredje gången stoppade jag undan kameran och hon slog i huvudet, direkt började hon stört grina och jag började trösta och busa med hon så hon skulle bli glad, det gick fort över men efter det när hon har suttit och jag har tagit emot fallet utan att hon har ramlat utan bara lagt sig ned så har hon börjat att grina igen, Jag antar att hon blev rädd då hon slog sig och tänker på det då hon vickar baklänges vi får se i morgon om hon har glömt bort det eller inte:)

 

Mammas hjärta nu ska vi fortsätta mysa b sover redan och jag ska se klart på tv. Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0