Minnen

Förra veckan skickade jag efter en och framkallade bilder det blev ca 620 bilder med vissa som skulle in i vårat Thailands album. Så igår roade jag mig med att gå igenom korten och stoppa dom i rätt datum ordning ( alla kom huller om buller ) och stoppade in dom i mina två ny inköpta album från bok och kontor 119kr st  billigt med plats för 300 bilder.
Så nu ska jag bara ta mig tid och gå igenom alla bilderna från innan Bella föddes och framkalla dom också.
Det är alltid kul att kunna visa i ett album , för hur ofta sätter man sig med släkt och vänner framför datorn och visar bilder ? Ja inte lika ofta som att slänga fram ett album.
 
Korten kostade 0.75öre styck så det blev inte alls dyrt jag beställde från fuji direkt.
 


 

Kommentarer
Postat av: Tina Silver

Jag har exakt samma Thailands album :P

2012-09-05 @ 13:55:19
URL: http://tinasilver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0