Sitta själv

 
Bella har kunnat sitta själv i någon månads tid ( ja i några sekunder ) och hon har inte riktigt varit nog stadig för att man skall vilja lämna hon själv sittandes. Ibland tar det 15minuter innan hon tippar antigen framåt bakåt eller åt sidan ibland två sekunder så det är så olika.
Iförra veckan lät jag hon sitta själv på en madrass medans jag gick ut ur rummet och nu idag har jag lämnat henne sittandes själv på golvet utan något skydd. Hon har inte tippat som tur är men man kan ju inte undvika att tippningar händer. Dock kan jag inte riktigt säga att hon är nog stadig så jag alltid skulle våga lämna hon sittandes så i någon dag till vill jag nog att vi skyddar hon lite extra tills jag vet att tippningarna endast händer då och då.
Lämna hon sittandes kan jag göra om hon sitter på flera täcken eller på vår madrass då slår hon inte i huvudet lika lätt :)
 
Men ja det är på gång snart är hon super stadig ! :)
 
 
  
Sitter på madrassen och tittar på Greys.
 
 
Bella satt i femton minuter medans mamma och pappa la in golvet i vardagsrummet.
 
Busis
 
Bella leker lite ;)
Busar med Silver :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0