Ugnen small

något läskigt i söndags när vi gjorde mat så sprängde det yttre glaset på vår ugn ! vi hade i gång den runt en timme jag tog och rörde om maten stängde luckan och gick och pratade med Erika lite sen mitt i allt small det till och jag hör glas krossas och jag vänder mig om där står Bella en meter från ugnen i allt glas jag springer och plockar upp henne och springer ut till Micke som kommer in och vi sopade dammsög och plockade bort allt glas runt ugnen, det är ju konstigt att den går sönder nu eftersom den är två år :s men det borde ha varit spänningar i glaset men det känns ändå konstigt! tur som bara den att ingen skadad sig det var glas i hela köket hallen och även under julgranen phu tur Bella klara sig utan en skråma eftersom hon stod så nära!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0