Thai kläder

Detta shoppade jag åt mig själv i Thailand plus två navel smycken : )
Väska 200kr
Äntligen fick jag tag i min efter längtade ryggsäck  150kr
Linnen  20kr st
Väska 20kr
Magtröja 20kr Linnen 36kr
Lila linne 20kr, Gult linne 36kr
Klänning 50kr
Halsband 20kr st
Armband 5st för 50kr
Ringar 20kr st
Klockor 20kr st
Solglasögon 20kr st
Drömfångare 20kr st
Toppar 20kr st
Klänning 50kr
Shorts 20kr
Linne 20kr
 
Navelsmyckerna kostade 35kr st.
Alltså fatta hur billigt allting är i Thailand ja det är helt galet ett par converse får man för ca 200 svenska kronor denna gång köpte jag inga eftersom att jag bara har 7 par just nu 3st äkta :)
Nå väl betalade ungefär en tjuga för allting ;) haha ! Jag delade allt på fem för att få någolunda rätt pris vissa delar på fyra men jag tog på fem : ) Så vill man handla billigt är Thailand dit man skall resa ! : )
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0