Gym och kondition

I dag blev det 1.30h gym ben axlar mage fick sig en omgång :)Jag bokade även in muskel fett vägning i morgon kl ett så mamma ska vara med Bella medans jag kollar det om inte annat får Bella komma med ska bli kul att se volymen :)Sen kom jag hem och b var trött så jag och mamma gick en prommis med henne i en timme det kändes i benen kan jag lova ;) dock somnade Bella precis när vi kom hem på gården så hon var vaken hela prommisen jyr tjej :)I kväll har vi klippt gräset våran gård är rätt stor i alla fall det vi klipper så 1.30 h har vi kämpat på med varsin klippare så jag erkänner att det var skönt att landa i soffan och se en film :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vars kan man mäta fettprocenten och vad kostar det? :)

Svar: Hello, det gjorde jag via NOVA gym i Kalix, när man har kort är det gratis jag vet ej vad det kostar annars och om man gör det en gång till, man räknar ut muskelmassa och vikt samt fett, jag kollade detta för att det är kul att se att musklerna går framåt att jag bygger mer fast det syns på kroppen är det kul att se på " vågen " också :)
Kontakta Nova gym och kolla vad dom säger :)
Anne-Lie Wall

2013-07-04 @ 08:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0