Kropps analys

 
Då har jag varit och gjort kropps analysen på Nova gym, Jätte kul att se och jag är nöjd av mina resultat.
Som ni ser ovan hur det ser ut jag kan skriva lite om dom sakerna man tittar på :)
 
Vikt 61.6kg
Fett massa 18kg
Muskel massa 41.4kg Akta stark tjej ;)
TBW % är vätskehalten 49.7% där ska man ligga vid 50 så det är bra
Metabolic age ( åldern den tror jag är ) 24år två år äldre ;) Detta tittar man ju på så att inte värdena ligger åt h-vete så man hamnar på typ 50 och är 22 så det var helt godkänt jag ligger i min åldersgrupp :)
Ideal kropps vikt 63.6 så lite plus på vågen.
 
Sen kollar man så fett massan ligger mellan 11.6-21.4 ( på mig ) och där var jag 18 :) så helt ok.
 
Jag är super nöjd och är intresserad av att se hur mycket vikt i muskler jag kommer gå upp, det hade varit kul att se när jag började träna tills nu men då gjorde jag ingen sån här :)
 
( Detta är vad som visades åt mig i alla fall och kul att ha lite koll :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, hur går dom tillväga när dom gör denna mätning? använder dom våg? instrument? eller vad gör dom?
:)

Svar: Hej, man väger sig på en väg skriver in lite kropp information så får man utskrivet ett kvitto :-) det går ju även att mäta med instrument den jag gjorde är ju mer enkel :-)
Anne-Lie Wall

2013-07-18 @ 18:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0