Happis och Nyborg

Igår åkte vii till Happis, vi mötte upp brorsan Jenny och Sara på Ikea för shopping och lunch sedan kollade vi in alla affärer och fyndade en hel del. Bella och Sara blev bästisar Sara vill bära Bella hela tiden samt åka i våran bil i baksätet satt dom och skrattade och busade <3 go barn.
 
Jag och Jenny åkte även till skopunkten där det fanns en massa fint men jag köpte mig inte ett enda par skor, nog för att plånboken låg i bilen men i  alla fall ;)
Hemma vid middagstid då vi fixade på här hemma och mamma och kurt kom på besök, Bella har pratat non stop om momo och momo har varit i falun och jag sa att det är bara att komma direkt du kommer hem och det gjorde hon efter att mamma och kurt for så la vi Bella och även i sängen låg och och sa momo momo momo och även när hon har vaknat till under natten har det varit momo nästa helg får hon sova över där eftesom att vi har tok mycket planerat denna helg :)
 
 
 
 
 
 
I morse vaknade vi kl nio och klockan tio befann vi oss på campingen för bus och fika med Emmelie och Hugo, Maria och Emma, Sandra och Melissa och Madde och Tindra vi busade på och Maria och Bella gick i en hand hur länge som helst duktig tjej samt lekte i flisen och krattade super kul <3
Efter buset åkte vi upp på 11ans där vi smockade en mjukglass och sedan hämtade Micke oss så Bella fick ta sin nap.
 
Efter sovningen blev det lite gugning och sen åkte vi till nyborg och busade med Emma Bella har gått med en hand med Maria och hur många steg som helst själv utomhus i gräset, haha vi tog inte med några skor åt B så hon körde ute lek i vita stumpbyxor rosa tröja och sockar ! Mitt hjärta dog när hon kröp runt på gräset utan överdragsbyxor men det gick super efter ett tag haha jag får vänja mig med smuts även äta sand ur sandlådan är en hitt haha men sandlådan var i alla fall super skoj och barnen hade så roligt !
 
Till middag blev det en favvo som vi inte har ätit på två år grillad lax med potatissallad och vitlöksbröd och aioli mums så förbaskatt gott ( hemma gjort allt så klart ) Sen glass och kaffe några Cider för mig och Maria och hemgång vid sju snåret.
 
Nu har b sovit sen en timme tillbaka och vi ska se på film :)
Super trevliga dagar det måste vi göra om  ! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0