12nov2013

Bella tjuv sov i morse halv nio väckte jag henne! och bestämde Rätt snabbt att hon nog får följa med till Sunderbyn planen var att åka och hälsa på min farfar igen men det gick inte pga att dom gjorde något ingrepp i morse! så i morgon kanske eller torsdag vi får se vad som händer :)

så då gasade vi iväg mot dagis Bella blev himla sur när jag ändrade mig att hon skulle med till Luleå så jag mutade med en traktor ;) hon ville ju till Monica! men tio till två hann hon vara :) nöjd tjej!

jag passade på att träna handla och måla naglarna när b var på dagis sen åkte vi och hälsade på morfar och mormor och sen hem och göra middag! jag har fått så grymt ont i halsen nu på kvälls sidan så sjuk igen? yes! immunförsvar köpes!! så jag tog mig en vila efter middagen och sen lite bad och häng nu ligger jag i sängen och ska sova så jag slipper ha ont i morgon peppar peppar :)



















Mama Anni komma och leka snart?? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0