Weekend

I fredag blev det fotografering hos Emmelie, Josse kom och skulle fota barnen dock var dom väl inte så sugen så vi fotade Emmelie i stället;-) hihi

sen gasa hem för att äta taco middag och även Morins kom och åt! smarrigt! sen blev det efterrätt skjuts av pappa på firma fest och film mys :-)

i lördags åkte vi på kalas på morgonen hos Maria och Johan bus för barnen fika och surr sen hem och kasta Bella i säng både jag och Micke vilade lite sen kom Björn och Jenny det blev middag surr och efter Bella somnade åkte Björn och Micke till Nyborg för badtunna bad :-) jag och Jenny hade tjej kväll med satc maraton och flott :-)

igår blev det morgon vid åtta sen frulle och jag gick ut på en prommis efter lunch åkte vi till risön för att hälsa på hos mamma som har varit utomlands :-) lunch massage akupunkturnålar och middag blev det sen hem och fixa lite och vid sex somna Bella och jag åkte till pappa en sväng:-) sen hem och se på film och stupa i säng:-)


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0