Onsdag

Morgon vid tio i åtta jag vaknade av larmet Bella sov vidare fast vaknade efter tio minuter då jag gick ut ur sovrummet :) Sen till dagis jag och Elin åkte och tränade då jag hade lämnat av b, sen hem och duscha dra ett varv med dammsugaren och sen och hämta b :)

Hemma hängde vi med pappa micke och Björn sen tog b en timmes nap och jag slappade i soffan sen lite bus och kaffe och bullar :)
Vid fyra ringde pappa och undrade om jag ville gå på bio med syrran så självklart ställde jag upp!

snabbmiddag makaroner och köttbullar och sen gasade jag och syrran till bion ( Bella och meya hann leka lite innan vi åkte) köpte lite smått och gått och kikade på flygplan i 3D riktigt bra var filmen meya blev less efter halva men jag övertalade hon att stanna och se klart och efter tio min hade hon ändrat sig och var ju tvungen att se klart vad som hände! super mysigt på bion det kommer vi lätt göra om man då kanske bara en timmes film en och trettio blir lite långt då alla barnen började bli rastlösa dom sista trettio minuterna :/

Åkte förbi och lämnade M dag kikade in Sandras nya lägga super mysigt! sen hem och mysa med min stor tjej som egentlige skulle lägga sig kl var sju men när mamma kom hem fick hon speed till åtta hehe får se hur jag får upp hon till dagis i morgon?

sen kvälls mys soa och brasa är ännu livrädd att huset kommer brinna upp när vi eldar :/:/ hemska tanke!

nu lite kvälls bloggar ligger redan i sängen med tändstickor för ögonen.. hehe





igår morse var det ingen stress som idag ;-)









3d brillor super sexigt!



gumman är som Pippi sover med fötterna på kudden hon har inte rört på sig sen kl åtta - självklart ska hon ha pojkvännens Hugos sockar på sig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0