Sjuk

I morse vaknade jag av lite kraks och täppt näsa från sängen i fotändan jaha då är gumman sjuk :/ Ingen farligt hittill hon har ätit och varit kry hela dagen sovit länge då även jag la mig med hon så då brukar hon sova extra länge, nu mot kvällen kändes hon lite varm så vi gav lite Panodil för säkerhets skull får väl se om febern kommer i natt eller inte :)

Än så länge känner jag ingenting så peppar peppar!

Så idag har det bara varit mys lek och härj med pappa hela kvällen :)

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med en kopp te och någon tjej film <3




mamma sitta ja men visst sitta i kaminen är ju någonting man ska göra ;) hihi


här mamma! kul med slut papper då man sitter på toa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0