Söndag idag

Idag har det varit en städ dag bella är mera förkyld hostig och snor som bara rinner så imorgon lär vi få vabba så hon har tittat på medan jag har dammsugit skurat och dammtorkat hon tog en egen trasa och torkade lite i vardagsrummet duktig tjej:) sen har vi vilat och Micke har jobbat med altanen han håller på ännu så han är väl klar vid sju snåret:)

gumman somnade precis i / över soffan jag strök henne i håret också hör jag att hon har somnat vilket aldrig händer hon sover ingen annan stans en i hennes säng hon har aldrig somnat på soffan sen hon var bebis;) ja och någon gång om hon har varit riktig sjuk har hon kunnat somna på en haha så får se om hon bara tar en pn eller om jag får lyfta in henne i sovrummet sen:)

jag hade tänkt promenera till nova när Micke är färdig här ute så ska låren magen och axlarna få sig en omgång :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0