veckan

Nu så kanske!

jaha jag har inget bra minne nu endast bra minne på jobbet ;)

i alla fall igår var det jobb i vanlig ordning dagen sprang förbi sen åkte jag hem och åt grillat till middag även min mamma och Mats åt med oss Mickes goda mat <3 mums! sen blev det surr kaffe och mormor och bella busade! jag hann även få nålar för min axeln arm så nu är den bra igen <3 sen fick jag ge mamma lite massage och mot kvällen såg vi kvar den nya serien vi har börjat se black sails super bra serie!! :)

bella sov till tio i åtta och vi brukar börja åka runt kvart över _ halv, men vi hann utan stress dock vägrade b ha galong handskar så hon åkte till dagis med fingervantar men det gick över Monica fick på hon galon:) en liten vinkning och sen mot jobbet! åh jag saknar min gumma när jag är borta mycket tur är att hon gillar dagis och att man tar vara på varje timme under veckorna då hon är vaken<3 min tjej

hemma vid halv sex middag och bus lite Handling och fix inför morgondagen och sen runt åtta somnade bella och jag åkte till gymmet :)

nu ska jag sova så jag orkar i morgon! ha en trevlig helg <3












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0