-



jobba till fem igår kastade i mig middagen och åkte till Sunderbyn med Emmelie allt såg bra ut med Tore i magen så vi blev lättade :) folk kan nog inte förstå hur insatt brydd och kär jag är i hennes graviditet det är som att hon är min surrogat haha nej men nästan :) det är ju självklart att jag bryr mig om go empan också och älsklings Hugo och så klart Dennis med! men det är som tant Anne-Lies bebis i magen trots han redan ratar mig :/ hihi

hemma sent så det blev bara sängen :)

idag jobb till tio i sex jag fick rycka in lite längre sen middag Bella tyckte synd om mig att jag åt själv så hon kom och delade tallrik med mig <3 Sen bus lite tvättning och sånt och en dusch för båda barnen i familjen Bella somnade just efter åtta då hon visste att Micke skulle vara borta ca trettio minute så sa hon - nej vänta pappa kommer! - ska du inte sova nu? - nej väntar pappa kåmer me bilen <3 go tjej direkt Micke kom in genom döRren skulle hon sova ;)

sen blev det lite film och nu ska jag om jag orkar kika lite skor och lite på Nelly!

jag måste mata igenom mina serier från förra veckan också typ i morgon kväll <3puss!








nostalgin att vara i samma förlossningsrum som Bella föddes i för just över två år sedan och syrran för just över 6år sen <3




morgon pigg?? nja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0