Onsdag

Morgon vid åtta lite stress på morgonen så jag kunde börja jobba tidigare eftersom att optikern var sjuk :/ så fick jag gå halv dag:) skönt jag sluta vid två och då åkte jag hem och bytte skor och sen plockade jag upp bella och Helena också sen åkte vi ut till ponde och tittade på alla djuren Emma och Maria kom också, och Emma red att varv på lill hästen hihi:-)

väl hemma så kom Jenny hit samtidigt som oss och Micke var ute och klippte gräset :) lite tv mys och sen blev det mjölkstuvade makaroner och grillat bacone mums! efter maten gasade vi till Maria och Johan och hängde där ett tag och sen hem och lägga bella lite film mys för oss vuxna och läggdags vid tolv snark!




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0