Söndag

Sol och riktigt varmt även på söndag :) vi hängde ute och bella lekte i skuggan sen ville hon se petsson medans ja solade och efter lunch vilade b i en timme då passade jag på att Pressa ordentligt det började regna när det var som varmast så det var bara skönt att bli ned kyld efter någon minut började det regna igen och även åskan lät så då var molnen just ovanför huset så jag skyndade mig in jag som är livrädd åska :(

sen åkte vi på kalas till Emmelie och bella var så stolt att hon kunde gå upp för deras trapp själv dock sa ja att hon inte fick men när hon var uppe sa hon - Titta mamma ja kan! haha gois<3

vid halv fem åkte vi hem och åt middag och fortsatte kvällen med att plocka jordgubbar och mysa :)








mössan mitt i sommaren! hon är för kul <3


sol tre minuter senare


regn haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0